FÖRSTA DAGEN I HELVETET, AVKLARAD!

Publicerad 2011-08-22 21:45:28 i

Hej sötisar !
Idag vaknade jag 8.30 kunde luugnt sovit 4tim till.. Menmen först käka jag frukost sen började jag sminka mig och platta håret. Mötte Jessika typ 09.50 och då gick vi till skolan. Först så hade vi typ något upprop och fick några papper i klassrummet, sen gick vi till aulan. Då fick vi ju reda på att vi ska få datorer iår, det ska bli jävligt nice! Haha blogga på lektionerna. Sen skulle alla typ ut på skolgården och käka kööörv men jag & Jessika drog till centrum och köpte dricka. Sen gick vi hem till mig och tittade på Snygg, Sexig & Singel och sen Hjälp! Rånare! och sist såg vi De brinner! i typ en halvtimme kanske.. Sen drog hon hem 16.35 kanske då satt jag lite vid datan sen bytte jag om och käkade. Sen sprang jag & Jessika ner till tåget och hon sprang till bussen. På stationen mötte jag Rebecca & Linnea då tog vi tåget till STuvsta Station och sen gick vi till Ip och hade träning. Sen skjusade Jan hem mig, då käkade jag mat sen hoppade jag in i duschen. Nu ska jag torka mitt hår + platta det. Imorgon börjar vi 9.15 eller då ska vi samlas utanför skolan och sen ska vi gååå till Stendal. Jaja, vi hörs väl imorgon efter träningen!
PUSSSSSSAR!

White and Black!
(Jessika and me)


myspys

hahah kan kissar på sig i filmen.. :D

mmmh.. mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela