Bromma !

Publicerad 2011-08-06 17:01:49 i

Hääääjsan!
Inatt dygnade jag först kollade jag på Ensam hemma 1, sen 3an och sen 4an.. Sen satt jag lite vid datan och typ 05..nånting då satte jag på 3an då var det Beethoven (vet inte hur man stavar) asså en hund film typ. Så tittade på den, den var slut 7 då somnade jag.. :D och sov till typ 9.30 och då åt jag frukost sen hoppade jag in i duschen så jag skulle vakna till. Sen åkte vi till Bromma och där gick vi in i affärer och då köpte jag ett par fotbollsskor och sen åkte vi till Kungens Kurva och handlade sen åkte vi hem och åt THAI! :D :D Och nu sitter jag och sover, eller? Nä det gör jag inte, lyssnar på musik.. Men idag blir det nog the bed lite tidigare än vanligt.. Men vi hörs imorgon, tänkte sätta på Never say Never och sen någon annan..
Pussar!

Lid med mig, RIP mina brillor.. :(

Mohahaha!

ey, puss på dig! (05.30)

Osminkad tjej 05.30 !

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela