32 dagar kvaaaaaaaaaaaaaaar !

Publicerad 2011-08-16 22:24:35 i

Hallå där kött & blåbär! Hoppas ni mår braa?
Idag började dagen med att jag vakande 10.10 och då började jag fixa mig och allting. Mötte Jessika typ 11.54 då tog vi 12.11 tåget till TC och sen gick vi till Kungsan och där mötte vi Maja & Emma då gick vi runt med dom lite.. Sen gick jag och Jessika och träffade henne pappa. Och sen åkte vi till Huddinge och käka sen gick vi runt i affärer och sen åkte vi hem. Jag gick hem, och Jessika tog bussen. Kom hem ungefär 15.45 och då hade jag panik bråttom! Så bytte om och slängde upp håret i en hästsvans. Sen gick jag ner till tåget och mötte Linnea & Rebecca och träffade Musse också. Sen kom Johanna också. Då åkte vi till Stuvsta Station och gick sedan därifrån till Ip. Då hade vi en soft träning, eftersom vi har match imorgon. Min första seriematch, taggad som fan! 18.30 på iiip. Vi möter Aspudden F95. Sen kom alla föräldrar från Tullinge(som har börjat i Stuvsta) och då pratade vi bara och jag har fått nummer 32 ! Sen skjusade vi hem Angelica & Jonny. När jag kom hem hoppade jag in i duschen sen åt jag mat och nu ligger jag i min säng ska snart sätta på en film och sen mysa. Men vi hörs imorgon, antingen innan eller efter matchen! Ha det så bra nu då raaa!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela