Tandläkarn & Halvdag! (Y)

Publicerad 2011-04-07 22:06:06 i

Tjena!
Idag vaknade jag 7.15 mötte Jessika 8 då gick vi till skolan, började med Engelska, hade glosförhör, jag svär att jag kommer få alla rätt, kan visa det sen. Sen gick jag med Jocke, Jesper L, Jesper N & Affe till Centrum. Mötte min pappa i Centrum, då gick vi till Tandläkarn, haha tog typ bara foto och sånt. Sen gick jag tillbaks till skolan då hade vi musik sen hade vi SO. Efter det slutade vi, då gick vi till det där nya cafet i Centrum. Sen gick jag hem till Jessika & Maria då fixade jag och Jessika ett ''påskcupschema'' så nu har vi bestämt vilka matcher vi ska se på! Jag drog hem typ 20.30 nu sitter jag och tittar på Big Brother.
Puss!♥

Fucking gammal bild, hahahah..

Hahahahahahahahah..

Hej, den här bilden är gammal. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela