Stars and Stripes One Piece

Publicerad 2011-04-08 22:57:32 i

Tjenare!
Idag vaknade jag 8.20, mötte Jessika 9.25 då gick vi till skolan. Började 9.35 hade en konstig vikarie, haha vi skulle ha Engelska den lektionen men då sa våran vikarie som hette MAY hon ba: Någon som har problem med matte? Ska vi ha matte? Jag är expert på matte, hahahah. Och först prata hon jätttte mörkt, sen plötsligt när hon avsluta sin mening prata hon jäätte ljust, hahah. Sen sista lektionen hade vi SO då fick alla eller (två&två) en varsin tjuga då skulle man gå till Centrum och köpa något som hon skulle tänkt köpa själv. Jag & Jessika köpte en tvättsvamp som var hjärtformat och sen köpte vi blåa ljus med stakar. Sen gick vi tillbaks till skolan. Och gissa vilka som vann?! JAG & JESSIKA!!!! :D haha sen slutade vi. Då gick jag & Jessika till Station då skjusade hennes pappa oss till Tumba, där köpte Jessika hårfärg, sen tog vi bussen hem till Jessika och färgade hennes hår.
Nu börjar jag bli trött, godnatt!
Puss!

Jag ska köpa en sånhär, som Justin Bieber!:D

Sån här.

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2011-11-06 17:31:40

Jävla konstiga människa, ofta man gillar justin bieber. Jävla fjortis hora! Justin bieber suuuuggeer!!! FATTA HAN KAN INTE SJUNGA! Shit asså! Hoppas du blir våldtagen i örat på din nästa fjortisfylla din tönt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela