Simpsons

Publicerad 2011-04-06 21:33:03 i

Tjo!
Idag vaknade jag 7.15 då fixade jag mig och sånt. Mötte Jessika 8 då gick vi till skolan. Först hade vi Svenska där typ var hon skit arg på oss sen efter det fick vi se på Simpsons skoldagen slutades med SO som vi fick sluta typ en kvart tidigare, för att vi var bäst!? Sen gick jag hem med Maria, Amanda & Jessika. När jag kom hem bytte jag om och sånt. Mötte Ida vid bussen typ 16.15 då tog vi bussen till TullingeHallen och tränade. Sen när jag kom hem åt jag, sen hoppade jag in i duschen. Nu sitter jag här, om en halvtimme börjar Big Brother! NAJS!
Imorgon har vi halvdag, vilket blir supernice. Jag drar hem till Jessika imorgon då ska vi göra ett ''påskcupschema'' haha vilka matcher vi ska se på när grabbarna lirar påskcupen.
Puss!

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2011-04-07 13:13:46

heej har du varit ihop med Jonathan Davidsson?

Postat av: elisa

Publicerad 2011-04-07 14:05:58

hej är det sant att du och jonathan davidsson har vart ihop?

Postat av: Sara

Publicerad 2011-04-07 15:06:27

Haha vi var aldrig tillsammans på riktigt.. 1 dag bara..

Postat av: vendela

Publicerad 2011-04-07 17:32:46

heej vilken ball blogg:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela