Simon Helg & Maic Sema i Ringens Köpcenter!

Publicerad 2011-04-16 19:28:23 i

Tjaaaa!
Idag vaknade jag 10 då sminkade jag mig och sen plattade jag håret. 10.45 åkte vi till Tumba och klippte mig. Fyfan, va fult det blev.. Skit kort! Sen åkte mamma & Emma iväg. När jag var klar tog jag & pappa tåget till Södra. Och där gick vi till Hammarby Butiken och köpte Byxor, Halsband & Keps (& pappa tog ut alla sina biljetter) Sen gick vi vidare till en resturang och åt brunch. Då gick pappa in på facebook och läste att Maic & Simon skulle till Ringen, och det låg inte så långt borta. Så vi gick dit, och där satt dom. Maic Sema & Simon Helg. Så jag fick deras autograf och ta en bild med dom. Sen åkte vi hem, då träffade jg Maria. Vi gick runt lite och sånt.. Vi gick till Tullingebergskolan (våran gamla skola) saknar den som fan. Sen gick vi hem till Maria och drack, sen gick vi ut igen och du följde Jessika med. Vi gick till en fotbollsplan och körde fotboll sen kom August, Max & Andreas då körde vi match mot dom. Vann med 20-10 :P Sen typ 17.50 började vi röra oss hemåt. När jag kom hem åt jag middag, nu sitter jag och lyssnar på musik och gör typ ingentng..
Puss!♥

Simon Helg, jag & Maic Sema! :D

Simon's autograf :D

Maic's autograf :D

Fick den här av pappa idag :D

Köpte dom här :D

Köpte det här också :D

Den här också :D

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-16 22:31:19

I vilken studio piercade du tungan? gjorde det ont och hur mycket kostade det? Tacksam för svar :)))

Postat av: SAra

Publicerad 2011-04-17 23:09:55

Södertälje downtown. Nej det gjorde inte ont, 650:-

Tacksam för namn! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela