Måndag!

Publicerad 2011-04-11 14:49:18 i

Tja!
Igår bloggade jag ju tyvärr inte men kan bara säga att igår åkte jag & innebandy laget till Kungsängen och spelade kvartsfinal mot Älvsjö och den vann vi med 6-3 så nu är vi vidare till semifinal som spelas på söndag mot Bele. Idag vaknade jag 8, mötte Jessika 9. Då gick vi till skolan, först samlades alla i ett klassrum och sen gick jag, Amanda, Jessika & Maria hem till Amanda då satt vi hos henne i typ 15min/20min? Sen gick vi till skolan. Sen åt vi lunch, efter lunchen hade vi NO gjorde typ inget där, för är klar med mitt arbete. Sen tog jag bussen hem med Jessika & Maria. Nu gör jag inte så mycket.
Puss♥

Världens bästa team!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela