LÖRDAG!

Publicerad 2011-04-02 21:55:52 i

Hejhej!
Idag vaknade jag 7.30 då sminkade jag mig och fixa mig, sen typ 8.20 gick jag hem till Jessika & Maria. Då väntade vi på Robban & Olivia. Dom vid typ 8.50 då åkte vi till Länna och jobba. Pappa kom och hämta mig på jobbet 14.50 typ. Då åkte jag hem och bytte om sen åkte vi till mina kusiner. Kom hem typ 21.00. Nu sitter jag här och har nyss letat efter mina sysslingar på mamma sida, hittade vissa utav dom på facebook. Lite små söta sådära! (a) Menmen, imorgon ska jag väl upp samma tid och sen ska jag åka iväg till jobbet, fast imorgon jobbar jag längre till typ 17.
Puss!♥





Ser man att jag har färgat håret? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela