jävla data.

Publicerad 2011-04-28 21:51:09 i

Tjena, fyfan förlåt.
Har inte kunnat blogga pga min data, den är jätte konstig nu för tiden, jag vet inte vad den håller på med. Och internet har inte funkat osv. Men det har ju inte hänt så mycket, gick i skolan måndag, tisdag & onsdag.(och idag) Vet inte ifall om jag bloggade i måndags. Jag spelade två innebandy matcher i måndags, kom 3a i påskcupen.
Jag orkar tyvärr inte blogga.. Hoppas verkligen på en ny data snart! Nu får ni väl roa er med bilder sålänge.
Puss!

bengan, hahahahahahahahahhaha

profilbilden på facebook.

Jag, Jessika & Maria lirade fotboll idag :D

någon bild.

mööh

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela