I N N E B A N D Y !

Publicerad 2011-04-22 21:41:48 i

Tja!
Idag vaknade jag 7 då fixade jag mig och sånt. Sen typ 8.21 tog jag & Jessika 713 till Tumba station då gick vi till Idrottshuset och vi har tittat på massa innebandy te.x Älvsjö, Tumba, Tullinge, Salem, Åkersberga, Södertälje & Högalid. Massa innebandy hela dagen. Men typ 16.57 tog vi bussen hem, då åt jag mat sen mötte jag Jessika& Maria då tog vi 713 typ 17.52 till Tumba station, Olivia var på bussen. Då tittade vi på två matcher. Sen åkte vi till Tullinge Hallen. Där tittade vi på Tyresö-Södertälje P95 och Tyresö vann, möhöh. Sen tittade vi på Salem-Högalid P97 och Högalid vann, möhöh. Sen tog vi 20.45 bussen tror jag..Nu sitter jag här och är sjukt trött ska väl snart sova, eller efter bigbrother för imorgon kommer Robban och hämtar oss 7.55. (Y) Mysigt, not.
Puss!♥


Btw; jag såg en skit snygg kille idag, haha jag tror jag döör.. HIHI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela