F L O O R B A L L

Publicerad 2011-04-23 23:23:55 i

Tjeeeeena!
Idag vaknade jag 6.55 då fixade jag mig och sånt sen typ 7.50 gick jag upp mot Maria då väntade vi på Robban & Olivia. Han hade försovt sig lite, haha. Sen åkte vi ner till TullingeHallen och tittade på...
Tumba-Älvsjö. Tumba vann. P98
Huddinge-Salem. Huddinge vann. P98
Åkersberga-Högalid. Åkersberga vann. P97
Handen-Telge. Handen vann. P97
Älvsjö-Södertälje. Älvsjö vann. P95
Åkersberga-Tyresö. Åkersberga vann finalen, så dom vann allt. P95
Här gick vi ut och spela fotboll i det varma vädret. Sen åkte Jessika, Maria & Denise hem. Då kom Ackers grabbarna då lirade vi fotboll med typ Samuel, Rikard & Danne. Fast jag och Olivia gick bara där :D haha..
Älvsjö-Salem. Älvsjö vann. P98
Tumba-Huddinge. Huddinge vann finalen, så dom vann allt. P98
Högalid-Telge. Telge vann. P97
Åkersberga-Handen. Åkersberga vann finalen, så dom vann allt. P97
Haha jag & Olivia fick dela ut medaljer sista matchen, haha.
Sen åkte vi hem, när jag kom hem satt jag lite vid datan sen gick jag till mormor&morfar.
Nu sitter jag och halvsover, imorgon är det påskcupen för oss tjejer, niiiice! (Y)
PUSS!!!!!

Grymt sugen asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela