x 2 x-ray !

Publicerad 2010-09-23 21:45:59 i

Tjaba tjena!
Idag vaknade jag 7.15 då fixade jag mig sen käkade jag frukost och tittade på Vakna med the voice! ;)
Sen gick jag t skolan med Maja & Tilla! :)
No: 08.30-09.20 TRÅKIGT!
So: 09.30-10.10 Sådär, gjorde väl inget spec, läste bara..
Matte: 10.20-11.20 Det var kul ! Ja & Amanda satt och lyssna på NRJ på mobilen ;) Gjorde 25 tal och fick en guldstjärna (y)
Lunch: 11.20-12.00 Ekologiska pannkisar ;P de va gott (Y)
Spanska: 12.00-12.40 Vi fick lyssna på en spansk låt ,den var ganska bra :P
Engelska: 12.45-13.45 PROV!
Elevensval(musik): 13.50-15.30 Haha när vi alla satt i musik rummet så satt jag & maja å lipa t hummer xd haha
Sen gick jag och tilla till centrum och jag köpte en x-ray ! :D
Sen gick jag hem, då käkade jag lite sen bytte jag om sen vid kvart i fem mötte jag Jessika, då gick vi ner t centrum och jag köpte en till x-ray och där nere träffa vi några WB fjortisar! 98or spelar innebandy i fbi :P
Host simon & hampus host!
Sen gick vi t bussen och åkte t brantan.
Sen hade vi träning och på slutet så mötte vi p 97 haha dom fuskade! dom hade me båda deras tränare :o
Och fifan vad jag hatar dej din lilla 99a ! Han sa att vi sög :o :o
Aja ,sen åkte jag hem! Och nu sitter jag här typ naken med en handuk över mgi, ska hoppa in i duschen!
P'SS !

MUMS! <3

HÖHÖ!

Jessika & Jessi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela