x 1 monster!

Publicerad 2010-09-22 21:23:16 i

Godkväll allesammans!
Idag vaknade jag vid kvart i sju, då sminkade jag mig,plattade håret,käka frukost & titta på the voice! ;)
Sen gick jag till skolan med Jessika & Maira.
Svenska: 08.20-09.15 Tråkigt! Gjorde inte så mycket.. ;s
Spanska: 09.20-10.00 Fick reda på att jag fick godkänt på mitt omprov, duktigt av mig! (:
Livskunskap: 10.05-10.45 Jag somnade på den lektionen.. -.-' ;s
Slöjd: 10.50-12.10 Haha det var as kul! För jag fick nämligen ha datan! Och vara inne på min spotify ( spelade några justin bieber låtar ) Killarna blev helt galna ;o ;s Sen typ syr jag ett hammarby märke! :D
Lunch: 12.10-12.50 Åt inte så mycket.. Fick nämligen reda på att Matilda,Maja & Demi hade blivit höga genom att sniffa lite på svavel :o hahaha, fett kul! Sen hade Tilla gjort spy ljud och var nära på att spy .. :o Stackarna! :(
Idrott: 12.50-13.40 Vi hade någon gammel sport? Bol.. (?) Så tråkigt! -.-'
Efter det skulle vi ha Matte, men jag,Demi,Maria & Jessika åkte hem.. Orkade verkligen gå på matten, mådde fett illa och allting! ;o
När jag kom hem så typ chillade jag lite, sen kom Mickan,min kuise och hämtade ett sism :))
Sen vid halv fem mötte jag Jessika, då gick vi ner t torget och jag köpte en monstaaah!
När vi väntade på 721 mot brantan, träffade vi Tomas, då snackade vi lite med han! :)
Sen kom bussen , haha Jessika tappa sin mobil på bussen och han som satt framför Jessika sa: Åh, passa på att ta en mobil! hahah!
Sen så typ svängde bussen så en kille ramlade på bussen och satte sej brevid en annan kille å ba: TJA! NU SITTER JAG HÄR! fast dom kände inte varandra :p hahahhahahah
Sen när vi kom dit körde vi fotboll m Dakke & Papis!:)
Sen hade vi träning, asså det har kommit en ny t vårat lag, hon kommer från Australien, så man måste prata Engelska med henne ! haha :p
Sen åkte jag hem , då käkade jag.. Nu sitter jag här och bloggar ska hoppa in i duschen nu!
Asså ursäkta för allt felstavande?! Kan inte blogga, jag känner mig jätte konstig! Känns som att jag ska svimma när som helst :ooooo !
PSUS! <3

ASSSÅ SÖT ! :o <3 ( tilla )

:o


Bakgrunds bild på mobilen (Y)

Jessikas klubba & min monster! :D

Kommentarer

Postat av: Olivia

Publicerad 2010-09-24 08:26:48

Vart köper du dina mosters, är det inte 15 ålder på dom? :P<33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela