Happy birthday to me ! :D

Publicerad 2010-09-17 16:25:52 i

Hej!
Idag vaknade jag 05:30 för mamma & pappa kom in på mitt rum!
Dom gav mig presenter fick en parfym,benskydd & canada kläder! Ska typ få mera sän.
Jag gick till skolan med Tilla,Maja & Amanda. Först hade vi:
Musik: Det var ganska kul ;) älskar våran musik lärare! Så jäkla rolig! (y)
No: No, är lika tråkig som vanligt! Fast vi gick ner till konferans rummet och hade skolval jag röstade på MODERATERNA! Juste när klockan var 10:30 exakt så börja alla sjunga för mig! För då var det exakt 13år sen jag föddes ;)
Lunch: Haha Maja,Tilla,Maria,Jessika,Amanda,Mi,Frida,Sandra,Stina,Yusra,Freja & våran lärare Birgitta , sjöng för mig i matsalen, hahah det var fett pinsamt! :$
Hahah!
Matte: Hahaha vi gjorde flygplan utav papper och båtar & loppor.. Sen tävlade jag och Demi vem som kunde ha ett helt papper inne i munnen.. Demi vann, fast sen spydde hon :P hahahhahahah..
So: Asså det var värsta chill lektionen! Så jävla nice (Y)
Sen tog jag bussen hem!
Då var jag med Amanda! Hon kom hem t mig. Nu sitter vi vid datan och chillar & lyssnar på jullåtar! (y)
JAG LÄNGTAR AS MYCKET TILL JULEN!
Senare idag ungefär vid sju kommer pappas släkt! ;)
puss :*







love u <3

<3


Maja <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela