på fredag smället det ! :D

Publicerad 2010-09-15 18:41:17 i

Tjaba tjena!
Idag gick jag till skolan med Amanda , Maja & Tilla!
Vi kom dit tjugo minuter tidigare och eftersom det hade regnat så plattade vi håret, höhö!
Sen hade vi Svenska , det var tråkigt!
Spanska: tråkigt!
Livskunskap: Sådär.. :s
Slöjd: Ganska kul :/
Lunch: KUL! :D
Idrott: Skönt, eftersom vi hade massage! :D:D:D
Matte: hahah världens bästa lektion ! Jag berättade den här ''roliga historian'' till demi!
Hur skrattar hästarna när dom är hungriga? ( Hö-Hö )
Demi fick väääärsta skrattanfallet, hahah! :D
Sen gick jag hem med Tilla,Maja & Amanda. När jag kom hem satt jag vid datan sen kom pappa , då tittade vi på top model, hah! :D
Men nu sitter jag här vid datan, är faktiskt ganska trött! :o
Aja , puss! <3

Mitt öga!

Titta inte på denna film ! :o

Baserad på en sann historia! :o

:)

filmen :o

Maja fota typ allt & alla på matten ! :P ( de e jag )

Min hals ! :D

Kommentarer

Postat av: aaaaaaaaaamaaaaaaandaaaaaaaa

Publicerad 2010-09-17 12:06:19

Den där filmen är fett skum ! ;) <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela