bildbomb! :D

Publicerad 2010-09-14 20:49:18 i

Hejsan!
Idag gick jag till skolan med Maja & Tilla! :D
Först hade vi Sv,spanska,skolfoto,so,lunch,no & eng...
Haha idag har det varit fett kul i skolan.. Jag,maja , tilla & amanda vi gick å filmade när vi dansade och tog massor med bilder, dom kommer!
Efter skolan gick alla hem till mig! :)
Då gjorde vi kladdkaka!

Haha tilla gick runt hela tiden: Hoppas att kladdkakan blir god & stor, muums! haha
Haah sen satt vi och kolla på skräckfilm! asså kolla inte på denna film det är jääävligt läskig!!!!!!!!
BESATT!
Sen gick Tilla hem. Då gick vi andra ut och tog bilder och gjorde ngt buuusigt! ( asså ngt busigt )
Sen gick vi in och då satt vi lite vid datan sen gjorde vi pannkakor! hahaha
Sen gick dom, så nu sitter jag vid datan och mamma ska typ förhöra mig nu.. :/
för jag sa att vi pluggade, höhö :p
Puss ♥


utanför spanskan <3

jag,tilla,maja& amanda <3

fett brun jag ser ut :o

Haha tilla me sin ''bak vante'' :P

<3

härlig bild ! <3

M A S ! < 3

älskar er dagiskompisar ! <3

Driiiiiiiiiiiiv bild! <3

mohahah <3

haha

höhö <3

haha <3

<3

ouuuups :$


Dagens ord: Dansa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela