Idag har det bara regnat!? :o

Publicerad 2010-09-13 19:17:29 i

Hejsan alla underbara!
Idag vaknade jag vid kvart i åtta. Då fiaxde jag mig. Sen vid kvart i nio , gick jag ner och käkade frulle.
Sen gick jag till skolan med Jessika. Först hade vi Idrott,Sv,Lunch,Bild & So. Slutade 14.20 då gick jag & Jessika till centrum och jag köpte en x-ray! :)
Sen tog vi bussen hem!
När jag kom hem pluggade jag & tittade på film! :D
Sen fick jag inte följa med på fotbolls träningen för jag skulle plugga.. menmen jag satt vid datan ist!
Aja, nu sitter jag här och lyssnar på musik. :)
Imorgon är det skolfoto?! :o
Puss!♥

me

Tuff!

Höhö!

Ego bild! :P

Jag vill pierca mig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela