Torsdag!

Publicerad 2010-09-09 21:53:06 i

Godkväll!
Idag vaknade jag vid kvart i sju. Då fixade jag mig och sånt. Sen gick jag med Jessika till skolan.
Vi började halv nio.
Först hade vi No,So,Matte,Lunch,Spanska & Engelska igentligen ska vi sluta 15:30 på torsdagar men vi har ingen elevens val än.. Tror att det börjar nästa vecka.
Sen tog jag & Jessika bussen hem, då käkade jag snabbt. Sen mötte jag Jessika & Bontia. Då gick vi ner till tåget och tog tåget till Huddinge. Då gick vi till centrumet och kollade i affärer och sånt. Sen gick vi till en mack och lämnade Bonita till deras pappa. Sen gick vi tillbaks till tåget och tog det till Flempan!
Då tog vi bussen upp till pulsen. Och var där inne. Sen gick vi till en typisk tobaks affär och köpte frankes! :D
Sen missa vi bussen... Då väntade vi på nästa.. Sen åkte vi hem då packade vi våra grejer snabbt och bytte om!
Sen åkte vi till brantan med buss! :)
Träffade Mommo,Denise,Emma,Elin & Angelica på bussen. Sen sprang vi.. Eller jag och Jessika gick, skulle känna av min fot (?)
Sen hade vi fotbollsträning, kunde inte vara med på hela träningen, fick lite ont i foten.. :S
Sen skulle jag vara målvakt på matchen i slutet.. Efter träningen sköt pappa ett stenhårt skott på mig.. Har as ont i handen :/
Aja, sen åkte jag hem! Då åt jag mackor och kollade på idol! Nu sitter jag här vid datan och tittar på en film på 6an , den är bra! (y)
Vi hörs!♥

Bild från igår!

Imorse (?)

Frankes! :D

Haha Jessika & Angelica efter träningen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela