Stukat foten ( igen! ) -.-'

Publicerad 2010-09-04 13:43:53 i

Tjaba! Idag vaknade jag vid åtta, då gick jag ner och käkade sen bytte jag om, sen åkte vi till bratan..
Då hade vi samling, sen hade vi uppvärmning! Sen började matchen!
Tullinge-Huddinge! Derby!!!!!!!
1-3 -.-'
Stukade foten igen , fan! Men det var i första, det hade typ gått en kvart, sen stukade jag den, så lindade dom in den, sen tog dom av badaget (stavning) då värmde jag upp, joggade & kutade !
Sen var jag med i andra halvlek!
Då fick dom en straff och ett tur mål..! -.-'
Sen åkte jag hem och käkade! Sen satt jag vid datan och nu sitter jag också vid datan, men jag tror nog att jag ska gå ner och kyla ner foten lite, det gör ont som fan nu ! :s
Sen vid halv tre ska vi åka till träggan och samlas sen åker vi till Tyresö på innebandycup (?)
3 matcher .. Nykvarn,Huddinge & Täby? tror jag..
Imorgon ska vi ha typ slutspel!
Puss & Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela