sean banan-rumpa!

Publicerad 2010-09-02 21:46:54 i

Hello!
Idag gick jag till skolan med Jessika! Vi hade först No-.-',So,Matte,Lunch,Spanska&Engelska igentligen ska vi sluta 15:30 på torsdagar men vi hade ingen elevensval just nu.. så vi slutar 13:45..
Då satt vi lite i entren.. Sen gick Jessika & Maria och prata med Kerstin om en sak, sen gick vi till bussen..
Vid stationen, då var typ Chester,Alle,Nicklas & Adam vid statitionen då ropade dom å allting!
Sen kom bussen, då kom också Ida!
Men iaf, då tog vi bussen hem.. Då käkade jag, sen satt jag vid datan och sen fixade jag mig..Sen gick jag & Jessika ner till bussen vid bron! Buss jävlen skulle komma 16:43 men den kom 17:11 JÄVLA buss !!!!!!!! :o
Aja, sen kom vi iaf till brantan, då lirade vi lite fotboll, sen kom Emma & Elin, då körde vi brottning(?) och fotboll..handboll(?) hahha :P
Sen sprang vi intervall sen hade vi fotbollsträning, sen på slutet när vi körde 2mål då stod jag i mål, haha! :P
Sen åkte vi hem! Och då käkade jag sen hoppade jag in i duschen och nu sitter jag här och lyssnar på sean banan-rumpa på spotify ;d grymt bra !
Kram<3

Jag , Hummer & Amanda ;)

Haha jag & Jessika <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela