Riksten-Brantan-Centrum-Hem

Publicerad 2010-09-12 20:13:10 i

Tjaba!
Idag vaknade jag vid halv tio. Då gick jag ner och käkade frulle.
Sen fixade jag mig och allting. Sen gick jag ut med Jessika.
Då gick vi till brantan och mötte Jullan, sen gick vi till Riksten och hämtade Jessikas hund.
Sen gick vi till brantan och där var Emma & Jessi. Vi kollade på P 97's match! :)
Sen gick vi runt och chillade. Sen gick vi till centrum och då var vi där. Sen gick Jullan hem till Linnea.
Jag & Jessika mötte Tobbe. Så vi snackade lite med hmn!
Sen gick jag hem och käkade och sånt. Sen tittade jag på tv.
Och nu snackar jag med Simon,Fadime,Dille & Henke :D
Nice!
Tittar lite på tv också och smsar!
Puss<3

Jullan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela