out out out

Publicerad 2010-09-21 22:10:02 i

Hejsan! Idag (ikväll) var jag ute med Amanda(en litenstund ) , Jessika , Maria, Musse & Adam! <3
Haha det var inte kul! Dom skrämdes bara! Sen såg vi en igelkott (?) då plågade dom den. Spotta på den, typ sparka på den & peta på den med en penna! :P
Sen gick vi till Adams place, eller inte in, utan i porten då chillade vi lite där sen gick vi t centrum.. Eller då gick vi hem, Musse stanna kvar :)
Och nu ska jag faktiskt stänga av datan och gå å ta bort sminket och SOVA! :D

Haha bjuder på en hmm vad ska man säga, en enooormt gammal bild! HAHAH!
Första bilden som jag la ut på min blogg (a)
 Hiihihihihihihihihihihihihihihi
Kyss!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-22 16:50:19

vilka jävla djurplågare!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-22 18:38:07

SLUTA RADERA KOMMENTAREN OM DJURPLÅGERI FÖR DET ÄR DJURPLÅGERI!! FYFAN

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-22 18:38:18

SLUTA RADERA KOMMENTAREN OM DJURPLÅGERI FÖR DET ÄR DJURPLÅGERI!! FYFAN

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela