@ MOBILBLOGGAR

Publicerad 2010-09-16 18:20:32 i

Tja! nu mobilbloggar jag! Idag gick jag till skuulan me tilla å maja haha då plattade vi håret eftersom de hade regnat! Först hade vi No,So(prov),Ma,Lunch,Spanska(prov:s),Eng å elevensval (musik) älskar musik, efter lektionen 15:30 så gick vi upp till no'n å satt å spela gitarr å sjöng! de va härligt! sen sjöng vi lite allsång : STOCKHOLM I MITT HJÄRTA och DU GAMLA DU FRIA... :D tjockt nice! sen gick ja me maja hem ;) när ja kom hem tittade ja på tv å idag har ja varit förbannad, efter spanska lektionen! aså våran spanska lärare kan ''''''' !!!!!! hon går runt å hjälper ALLA förutom mig! när ja frågar om hjälp säger hon: sara sluta prata, jobba!!! om du nte kan så kan du inte!!! blir så jävla lack! ja kommer byta spanska grupp!!!!!!!!? aja nu sitter ja här i min soffa å helt enkelt mobil blogggar! imorgon fyller ja år! <3 :D orkar inte äta ngn jävla middag nu.. :s puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela