JAG ÄR RIK !

Publicerad 2010-09-18 17:22:32 i

Tja!
Idag vaknade jag vid (?) inte fan vet jag..
Men iaf, då fixade jag mig , klädde på mig och allting, sen käka jag frukost!
Sen åkte vi t brantan!
Då var det match!
Tullinge-Vendelsö!
Gissa vilka som vann?
-Jo , vi såklart! :D
2-1 blev det ;)
Sen åkte jag hem och rusa in i duschen! Sen vid ett kom mammas släkt!
Ni får se där nere vad jag fick ;)
Sen åkte dom hem vid en tid. haha
Det var Jocke,Peter,Morfar,Helene,Malin,Mormor,Elin,Mickan,Nicole,Kevin,Gurra,Nike & Tuva! :)
Nu sitter jag bara här vid datan!
Höhö..
Puss! <3

:D :D :D :D :D :D

Benskydd!

Canada byxor.

Canada tröja.

Parfym :)

Tröja från gina! :)

Presentkort! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela