Helgen & Måndagen!

Publicerad 2010-09-06 22:21:48 i

Tjenare! Nu kan jag berätta lite! Kunde inte vara med på matcherna i helgen eller jag var med mot Täby..
Kunde inte vara med sen, min fot ser ut som typ en fetto fot? :o
Fyfan vad ont det gör!
Aja idag, i måndags hade vi bara två lektioner började halv tio och slutade 11:40 :D
Då gick jag och Jessika till pia och jag köpte en blå dricka.. power nånting..!
Sen väntade vi på bussen, sen åkte vi hem till Jessika och typ gjorde inget, sen gick jag hem och käkade och satt lite vid datan! Sen åkte vi till .. :)
Träffade zäta & hennes vän . :)
Sen åkte vi tillbaks , då åkte vi till brantan då hade dom träning. Jag & Maria satt inne i klubbstugan i soffan och snackade och kollade skickade bilder från min lur ;) haha
Ska nog tvätta bort mitt smink nu och lägga mig i sängen! :*
Puss & Kram! ♥
 
Våran snygga pyramid i Tyresö :D

Jag & Jessika där vi var :P höhöhöh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela