3-1 till oss, woho! :D

Publicerad 2010-09-25 21:42:21 i

Hejsan! Idag vaknade jag 09, då satt jag vid datan och sminkade mig och allting..
Sen käkade jag..
Sen vid 11.45 kom Olivia & Robban och hämtade mig sen åkte vi ner t samlingen, sen åkte vi t botkyrka hallen, där värmde vi upp och sen var det dags för match!!!!!!
Kopierar från match referatet (?)
då var det dags för första serie matchen i F97 2S. Tullinge hade bara nio utespelare plus målis. Första perioden hade tullinges tjejer inte vaknat till riktigt. Spelet böljade fram och tillbaka och tumba lyckades få in 1-0 i tionde minuten. Vi hade bara 2 ordinarie backar så Emelie fick hoppa in och spelade med bravur som back!

I andra halvlek var det ett annat FBI på banan. Tjejerna kämpade och slet och man bara väntade på ett mål ifrån Tullinge efter en hel del chanser. I tionde minuten sköt SJ in 1-1 till tullinge. Sedan var det mycket press mot Tumbas mål men tumba hade också några farliga chanser då tullinge missade markering framför eget mål. Men så i sjuttonde minuten lyckades vårat nya stjärnskott Emma Fogelberg få in 1-2 till tullinge. Bollen lyckades kila in sig mellan målvakten och stolpen. Ingen såg att det blev mål först. Sedan stod Ida framför mål och sköt in bollen i krysset efter en pass av SJ.

Det var en riktig kämpa insats av tjejerna.
Haha Sandra , My & Denise , snyggingarna på läkaren! Dom fick låna min kamera, dom tog tyyp över 50 bilder? :P hahaha

Olivia sötnos <3

Sandra & Amanda <3

Tumba (: ♥

Dille, min sötaste & bästaste dille! <3

Haha snyggt dåe (not)

Älskoo!

Älskar er tjejer!

Med 9 utespelare & 1 målvakt så vann vi ändå, vi är O S L A G B A R A ! <3

Haha jag lägger en straff på Olivia! :P

hopp hopp

Haha , jag springer ikapp henne ! :D

Fri slag!

13 fifan!

I have the ball! :D

WOHO!

Efter matchen, ser ut som att jag bugar eller ngt sånt (A) :p

Brudarna efter matchen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela