1-0 ! :D

Publicerad 2010-09-26 22:34:30 i

Tjo! Idag vaknade jag typ nio.. Då käkade jag frukost, sen bytte jag om och fixade mig..
Sen åkte vi till Västberga IP !
Där var det match..
Tullinge-Aspudden -.-'
Vi vann..
Idag blev jag arg! Riktigt jävla förbannad!
Jag ska ta bollen, så kommer det en tjej i ryggen på mig och knuffar mig!
Jag blev så jävla förbannad ! Och Sarah i mitt lag hon sa: Asså nä, nu får ni lägga av med det där!
Och jag blev så jävla arg så ja skrek åt henne: ASSÅ SERIÖST NU LÄGGER DU AV!!!!!!!
Å hon kunde inte säga ett skit , eller hon mumlade lite!
Sen gjorde hon samma sak igen, då blev jag riktigt förbannad så hon sprang där ifrån, då sprang jag efter henne och knuffade henne! Jävla fucking idiot jävel! :o 
Sen stod jag brevid henne och markerade henne , då ba slår hon mig!?
JÄVLA IDIOT!
Och deras tränare, nej han ska vi inte ens prata om! Jävla pucko! Han skriker till sina spelare: NU BLIR JAG RIKTIGT JÄVLA LEDSEN PÅ ER, BLABLABLA!!!!!!!!
Jävla f**t lag! :@
Ni får tre / fyra / fem bilder från matchen!
Aja sen åkte vi hem!!!!
Sen vid sju gick jag ut meed Amanda, vi blev förföljda av två st.. :/
Sen gick vi t banslätt och lirade fotboll med några skitungar! :P
Höhöhöhöh, de va nice! ;)
PUSS!

Höhö

Amanda :P

Stefan :P

this is me

Tullinge är bäst ! <3

14 fifan! :D

Jag & Linnea :)))


Alla klappade händerna förutom Sara, för hon hatar nummer 9! ( haha det rimades inte , men det är iaf sanning )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela