TURK ?

Publicerad 2010-10-19 22:20:35 i

Tja töntar! Läget?
Jag mår iaf sådär... Haha, jag vill inte bo här i Tullinge... Jag vill flytta till typ flempan, haha nej drev! Men inte Tullinge bara.. -.-'
Idag har jag varit i skolan!
Sen tog jag ,jessika & maria bussen hem.. HAHA, jävla CP barn som satt längst bak, phahah!
Sen kom jag hem, då satt jag vid datan och typ bytte om och sånt.. Sen käkade jag, sen vid typ 17 mötte jag Jessika. Då gick vi till bron och tog bussen där , till brantan! Haha Rebecka & Olivia var fett roliga på bussen, hhaha :D
Sen när vi kom t brantan så börja alla kalla mig turk ?
asså vrf? okej, jag har bott i flempan i 1år, spelar det någon roll? NEJ!
Och mitt hår är inte svart, då är ni färgblinda fifan, mitt hår är brunt  !!!!!!!!!!!!!!!! -.-'''''''''''''''''
Puss!

Fru & man's skåp ! :D

jag

Haha Jesper! :D

jag

jag

Haha diggar denna (a)

Jessika & hennes vante :)

jag

Karolina & Lina! :D

jag

PHAHA!

jag

jag

Jag & min man! :*

GUBBEN I LÅDAN! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela