T U L L I N G E H A L L E N

Publicerad 2010-10-23 23:31:07 i

Tja! Idag har jag varit i Tullingehallen hela dagen åkte dit 11 kom hem 18?
Först såg jag lite när 98orna hade match mot Älvsjö ååh.. Alex var dääär (a)
Sen spelade vi match mot Sköndal! Vann den med 4-2  !
Sen tittade vi lite på en till match p 97 mot Örby typ ?
Sen hade vi samling och sen körde vi match mot Åkersberga! Förlora med 4-3 men enligt mig & my så vann vi med 10-0 !
Sen tittade vi på en match igen p 97 mot Huddinge p 98 Casper & Nylunda )
Efter den var det också match, sen match, sen match & sen match p 95  !
Sen kom pappa och hämtade mig , jessika & maria
När jag kom hem käkade jag mat sen tittade jag lite på tv.. och sen badade jag och duschade , skönt!
sen nu sitter jag här vid datan och chattar med Jessika & Parkki ! :D
Puss!

Högst upp: Emelie & Amanda
Imitten: My, Sandra & Olivia
Längst ner: Emma, Denise, Jag & Saga
Loveu! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela