Match!

Publicerad 2010-10-06 21:11:03 i

Hejsan!
Idag vaknade jag 7.36 då hade jag bråttom då sminkade jag mig snabbt och fixade mig och allting.
Sen gick jag till skolan..............
Först hade vi SVENSKA, tråkigt!
SPANSKA, tråkigt!
SO, kul, satt vid datan i nya datasalen och var inne på bilddagboken & facebook & letade faktiskt lite fakta om Christofer Columbus!
LUNCH, ngt äckligt?
IDROTT, kul..
MATTE, kul..
Jag,jessika & maria fick gå tidigare typ klockan var 14.39 och 723 gick 14.41 så den skulle vi inte hinna till så då sprang vi t 713 som gick 14.44 men precis när vi kom upp för en backe så såg vi den åka förbi -.-'
Då gick vi till 723 och väntade på den 15.11 mötte Hanna,Olivia & Micha ! :D
Så vi åkte bussen hem tsms, sen när jag kom hem käkade jag lite, satt vid datan & bytte om & fixade mig!
Sen tog jag,jessika & maria bussen ner t stationen och väntade där vid macken på alla andra, vi bytte om , eller jag satte på mig benskydd! (a)
Sen fick vi åka med Hanna till matchen, som spelades i Mälarhöljden mot Järfälla!
Den matchen vann vi med 4-0 ! Men, nu äre så här att jag blev jäävligt arg -.-'
Nu ska ni få höra varför, deras lagkapten hänge på mig! Hela tiden vi ''fajjtades'' idiot!
Sen gjorde hon de och då ramlade hon, men då fick vi frispark så jag gick in i henne och knuffa idioten ! -.-'
asså gå å sug fifan!
Sen åkte vi hem! När jag kom hem käkade jag! Sen duschade jag, och nu sitter jag här vid datan och tittar på grey's! :D
Ska nog stänga av datan och lägga mig i sängen & hämta ett glas äpplejuice! yummi <3
Imorgon är det falkbergsstaffen , wiho -.- (a)
5,5km! Kommer bara springa 3km och gå resten (a) !
Menmen, vi får väl se om jag orkar eller inte , ska jag inte dirket anstränga mig för ett jäkla lopp? haha!
Hihi, aja, men puss&kram så hörs vi imorgon! (a)

MI :)

Amandas stjärnor :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela