I N N E B A N D Y M A T C H !

Publicerad 2010-10-31 18:35:31 i

Hejsan!
Idag vaknade jag nio.. Då fixade jag mig och städade mitt rum sen satt jag lite vid datan.
Sen vid 11 kom släkten!
Vid halv ett åkte vi på match! Till Huddinge och mötte dom!
Vann med 5-0 gjorde 3 mål. Emma gjorde 1 mål. Denise gjorde 1 mål , skit bra spelat! :)
Sen åkte vi och handla på city gross(?) sen köpte vi food på thaien! , mums säger jag bara! :D
I ♥ THAI FOOD!
Har tyvär inte blogg humör nu.. Så jag orkar inte blogga mera.. Juste! Imorgon är det ingen skola! Ska nog se på film hela natten!
Puss på rumpan iaf! :)
.
det finns vissa hemska dagar, men den här dagen var värst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela