Host host !

Publicerad 2010-10-13 21:50:29 i

Tja.. Idag har jag varit i skolan.. Phaha!
Sen tog jag bussen hem då gjorde jag typ inget, sen vid halv fyra gick jag ner t skolan och mötte mamma.
Då hade vi utvecklingssamtal , min lärare sa att jag var SKIIIIIIIT duktig i NO ! Alltså i Kemi! :D
STOLT STOLT STOLT !
Hihi, sen gick jag hem med Tilla & Demi.. menmen, när jag kom hem bytte jag om och allting, käkade lite mat..
Sen gick jag till Angelica och då tog vi 713 till station. Sen hoppa vi på bussen 721 och mötte Emma på bussen.
Då åkte vi t brantan & hade träning! :)
Efter träningen åkte jag hem och duschade.. Nu sitter jag här och bloggar & tittar på tv! :)
Puss !

JAg & jessika

Haha Demi skulle kasta en pinne på skitungarna! :D

Haha denna gång vill Mi också kasta! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela