västberga! (a)

Publicerad 2010-11-07 22:55:27 i

Tjaba tjena!
Idag vaknade jag vid tio i elva , då har jag bara legat i sängen, till tre.. sen fixade jag mig och sånt..
Sen vid 17.20 skjusade pappa mig t hallen, då hade vi träning! efter träningen så åkte vi t Västberga och då tittade jag på när pappa körde match(ER) haha men fick sitta brevid en aaas rolig kille han ba: farsan, go go go you are so slow.. Hahhahah! Sen sa han: Nämen, nu förstår jag ingenting, ska man inte ha en klubba när man står i mål? HAHAHA!
Det spelade en dvärg i andra laget.. han ba: NÄMEN TITTA, det är en liten beebis som spelar, åå va sööt.. å gud va mysigt, åå va sööt liten beebis.. HAHAHA shit asså!
Sen åkte vi hem då hoppade jag in i duschen nu gör jag inte så mycket, eller jo smsar me sebbe! (a)
Puss


fråga inte vad ja gör..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela