12.50

Publicerad 2010-11-24 20:53:00 i

Yo brother from another mother!
Idag vaknade jag typ strax innan 10 då sminkade jag mig och fixade mig och allting. Sen satt jag vid datan sen vid 12.15 gick jag och mötte Amanda då gick vi till centrum och köpte PK. Sen gick vi till skåpen och hämtade Amandas väska, och sedan gick vi upp till idrotten och hade idrott.. Haha. Jag,Petra,Julia,Amanda & Demi var i samma lag och vi körde ''busungarna'' haha går ut på att några sitter bakom två ''tjock-mattor'' och räknar ett-tusen-ett .. ett-tusen-två .. ett-tusen-tre .. ett-tusen-fyra sen reser dom sig upp och medans dom räknar så ska alla andra springa och försöka ta några saker som ligger på ''tjock-mattorna'' och då tog vi en ''smal-matta'' och gick med den så att dom itne kunde se vem det var, haha det var sjukt kul !
Sen gick vi ner till själva skolan och då fick vi reda på att vi inte skulle ha någon matte, så vi kom till skolan och hade idrott! Kul! -.-' Sen redde vi ut ett bråk idag, det kändes jävligt skönt! Sen gick jag till centrum med Amanda då köpte vi två mer! :)
Sen gick vi hem till mig och käkade lite sen tittade vi på tv. Sen gick jag ner och mötte Amanda & Denise, och sen hade vi träning... Efter träningen fick jag skjus hem utav min tränare Clas. Sen käkade jag mat och satt lite vid datan sen hoppa jag in i duschen. Nu sitter jag här vid datan och snackar med Älvsjös söötaste kille! Hihi, så söt han är! :*
Menmen, vi hörs imorgon!
Puss!

PK! <3

Amanda,jag & Demi <3

Vi igen <3

& igen! <3

.. är bäst! :D

Haha kan ni den här? Säg en mening med tre drickor i.. Hmmmmmm!
MER FANTA PUCKO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela