BRANTAN!

Publicerad 2010-11-17 21:16:46 i

Tjatja bloggen!
Idag vaknade jag, hmm.. ingen aning, gick t skolan med Demi, först kollade vi på en SKIT tråkig film, typ oh brother...lalalala! Den var typ i 2tim -.-' efter den gick vi t lunchen och drack vatten, sen gick vi till centrum jag köpte jordgubbar och en päronsoda, eller bonaqua(?) Sen tog vi bussen t brantan, Amanda också! Haha Felix,Linus & David hoppade på bussen och då kastade Demi en jordgubbe på dom, HAHA!
Sen kom vi t brantan då gick vi t ishallen och satt och titta, sen gick jag och Amanda ut och fotade lite, sen satt vi vid cafeterian och var med Henke L och han var fett rolig, haha han filmade med min kamera hela tiden, haha!
Sen tog jag,Amanda,Lina,Karolina & Demi bussen hem.. eller t stationen, då gick jag & Karolina t centum och köpte choklad, sen gick vi hem.. När jag kom hem gjorde jag inte så mycket, tittade lite på TV sen gjorde jag mig iordning och sen gick jag och mötte Denise & Amanda så hade vi träning.. Efter träningen åkte vi t willys och handla ... -.-' Sen åkte vi hem, och nu ska jag faktiskt hoppa in i duschen!
Ha det bra! ♥

Mina jordgubbar! :D

Demi's kladdkaka ;)

Mitt sms jag skickade t min BIFF! :*

-bild-

-bild-

-bild-

-bild-

-bild-

-bild-

Vem äre t vänster??? Tilla äre t höger iaf ;)

Amanda <3

Tilla :)

Tilla :)

Hampus :)

Linnea :)

Karolina! :)

Lina :)

Demi! <3

Petra! :)

SÖTNOS! <3

Henke hade kul med min kamera?? :D

Henke B :)

Kommentarer

Postat av: Majaa :)

Publicerad 2010-11-18 20:03:43

jag är breve tillaaa :D

Postat av: linnea

Publicerad 2010-11-20 10:39:23

du glömde skriva att du drack upp all min choklad!!!!;)

Postat av: Sara

Publicerad 2010-11-20 21:11:29

HAHA, juste! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela