D E P P A N

Publicerad 2010-11-16 21:55:05 i

Hejsan! Idag försov jag mig.. men jag gick till skolan tio i nio, då satt jag och väntade nere vid skåpet och hörde några apor där uppe som garvade ihjäl sig, haha!
Sen hade vi spanska,so,lunch.. efter lunchen gick jag,ida,amanda & demi t centrum , sen taggade jag hem och käka, sen kom jag tillbaks till skolan för då hade vi engelska , efter engelskan gick jag med amanda en liten bit, skulle till öppna förskolan.. min moster +2 kusiner var där.. så vi var där lite, sen åkte vi och handla.. ica solbo :P
Sen åkte vi hem till dom , och då lekte jag lite med tuva(1år) sen kom gurra hem(16år) då käkade vi mat. . sen var jag där till ungefär 20.. sen sa jag hejdå t tuvaluva :)) då skjusade peter hem mig ;)
Nu sitter jag och tittar på deppan, grymt bra!
Imorgon börjar vi 9, då ska vi samlas i aulan och sen titta på något film, sen har vi lunch, typ (?) efter lunchen ska vi t brantan och åka skridskooor :O :O :O :O :O :O fast jag ska inte ;P haha
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela