Buss luffa!

Publicerad 2010-11-10 19:55:18 i

Tjatja! Idag var det tredje dagen i skolan, började med jag kommer faktiskt inte ihåg, men kommer iallafall att det slutade med matte prov! Som gick ganska bra.. Inte helt 100.. Men sen gick jag ut lite med Demi & Ida, vi gick upp till fotbollsplanen och bara chillade, sen gick vi till skolsyster och då gick dom på toa och sånt, sen skickade våran skolsyster ut oss från skolan ;o
Då gick vi runt lite, då kom vi till eklidsfotbollsplan då gick vi till filmkedjan och köpte godis! Sen gick vi till bibblan och bara satt och snacka , cok nice!
Sen hoppa vi på en buss ''Fridhemsplan'' och åkte till Huddinge station, haha där chillade vi lite, sen tog vi tåget till Tullinge. När vi kom tillbaks till Tullinge så tände vi på papper och gjorde vääärsta stora brasan haha snacka om att det var vuxna som blev arga, hahahah!
Sen gick vi till pia och då köpte dom en kanelbulle och sen gick vi till bussen och tog den hem! Eller jag stod och vänta lite med Ida, sen kom hennes mamma då gick jag in i vääärmen!
Nu sitter jag här och lyssnar på musik, imorgon drar jag till stan med Ida! nicenice!
Nu ska det shoppas!
Puss!

Mitt äckliga schema! :s

Sötis!

Vad är det på bilden? Kan ni se det??

Amanda! <3

Frida! :)

Maanda sööötis!

Ida & Demi påväg t tullllllinge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela