U S C H !

Publicerad 2010-11-20 00:14:21 i

Hejsan alla! Jag spydde inatt 00:50 då ringde jag mamma iaf eftersom jag inte orkade ropa, så då hade jag spytt ner hela mitt golv, usch! Så då fick mamma & pappa komma upp t mitt rum och städa bort de, sen fick dom byta täcke och allting, asså usch! Sen kunde jag inte somna, för jag spydde lite mera då & då..
Sen kunde jag somna och då vaknade jag halv nio... Sen somnade jag till 15:15 då satt jag på tvn och kollade lite på tv, sen vid 18:30 hoppade jag in i duschen och duschade, haha! Sen käkade jag typ två tuggor på maten.. :s
Sen klädde jag på mig och satte upp håret, sen åkte vi hem till min moster. När vi skulle parkera bilen sa jag t mamma: JÄVLAR MAMMA KOLLA , EN ÄLG ! Asså shit, den stod 10 meter ifrån oss, herregud!
Fast sen sprang den iväg, men lixom.. En älg i ett villaområde? :o helt sjukt!
Aja sen var vi där då käkade jag en kaka och lite tårta.. Sen åkte vi hem och när vi kom hem klädde jag av mig på en gång sen tog jag pappas täcke och satte mig i soffan och kollade på idol, sen var det ju cirkus möller!
Efter det gick jag upp på mitt rum och tittade på road trip och sen tittade jag lite på idol !
Asså fan, Andreas åkte ut :( :( är sjukt ledsen!
Nu mår jag lite bra, asså inte helt bra.. Har ont i huvet, ont i magen & ont i hela kroppen !
Imorgon är det ju en viktig match... Rotan!
Jag måste iaf sova nu, puss & godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela