Söder!

Publicerad 2010-11-11 17:55:00 i

Hejsan! Idag var det fjärde skoldagen.. Började med no , fick alla rätt på mitt omprov..omprov ! så det var väl bra? 30/30 ! Suveränt! ;)
Sen hade vi so prov som jag fick godkänt på, vilket också var heeelt suveränt! Sen har jag väl bara chillat.. Jag , Mi & Ida gick till datasalen och chillade sen gick jag och Ida till pia och där köpte vi inget, haha juste.. vi gick bara in & ut för sen kom Ida's mamma och lämnade pengar och sånt, då tog vi tåget till Söder! Där sprang vi i affärer sen köpte vi 1 cafe cooler, så jävla gott! bild kommer, jag menar det! DRICK EN SÅN FÖRFAN!
Sen gick vi in på gina och köpte 3var string! Jag köpte grön/blå-vit-röd ! Har ju redan såna rosa så Ida köpte rosa-vit-röd! Sen när vi skulle gå så köpte vi en till cafe cooler och gissa vem som stod bakom oss i kööööön???

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOUR!
Fett coolt! Fick även med mig en tändare ut från 7eleven kulkul, kostade bara 10:- både tändare & cafe cooler! ;)
Så det blev 20:-
Sen åkte vi ju hem t Tullinge igen... Och då tog vi olika bussar hem, nu sitter jag här och gör typ ingenting, ska snart tvätta bort sminket och typ käka mat! Så fort mamma kommer hem....
Puss!

Så snygg , så snygg! :D

Amandas tofs! ;)

Så ser dom ut ;)

Stämmer bra! Allt! <3

Amandas öga! så fint!

Alla kära bloggläsare! Smaka detta, det är så gott kostar 10:- på söder iaf! Lite smak av kaffe och iskall.. Mmmmm !

Ida ÄlskarSpeglar&DansarAsSnyggt Melbi ! :D


Imorgon ska jag hem till Melbi och myyysa, vi ska titta på skräck tror nog att jag slaggar hos henne!! Kanske Demi också ? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela