snöööööööööööööööö

Publicerad 2010-11-25 21:20:19 i

Shulululu!
Idag försov jag mig jag vaknade 8.20 när vi började.. Då sminkade jag mig och fixade mig och aa, allting!
Sen gick jag till skolan vid 9 då hade vi so,matte,lunch,spanska(prov),engelska!
HAHA, demi & adam slogs typ idag.. först typ kasta han en snöboll på demi, då blev demi arg och då typ brottades dom , sen kom adam bakifrån och typ ströp henne och försökte få ner henne på backen.. sen slog demi till han i facet! HAHA!
Sen gick jag hem med Amanda! Sen har vi legat i soffan och tittat på tv sen käkade vi middag. Sen gick vi ut och tog massa bilder! Nicenice!
Sen gick vi in och satt vid datan sen vid typ kvart över åtta kom hennes morsa och hämta henne!:)
Aja puss!

Ida snygging!

Ida & Henke! :D

snyggo!

jag & amanda <3

jag & amanda <3

jag & amanda <3

jag & bebis <3

jag& bebis<3

HAHA <3

jag & amanda <3

Biffiga händer asså! :D

jag & amaanda <3

amanda & jja.. oj nu råka det bli två ''j'' orkar inte ta bort ett.. fattar inte hur jag orkar skriva då?

HAHA <3

hahah <3

jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela