Match.

Publicerad 2010-11-20 21:08:13 i

Godkväll!
Idag vaknade jag 08.49 då väckte pappa mig, sen har jag legat i sängen och typ tittat på tv. Sen gick jag upp och åt frukost, och sen satt jag lite vid datan och sminkade mig , klädde på mig & plattade håret.
Sen vid kvart över fyra gick jag hemifrån och då mötte jag Amanda, sen gick vi till Tullingehallen.
Då värmde vi upp och allting. Sen vare dags för match. Rotebro-Tullinge!
Efter matchen åkte jag och handla, sen åkte vi hem. Och då käkade vi middag.
Sen gick jag upp på mitt rum och satte mig vid datan. Nu ska jag hoppa in i duschen !
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela