match..

Publicerad 2010-11-21 21:33:09 i

HejHoppGummiSnopp!

Idag vaknade jag samma tid.. 08.49 fast då låg jag kvar i sängen till 11. Sen satt jag lite vid datan sen fixade jag mig och allting! Sen vid 15 gick jag ner till samlingen vid station. Sen åkte jag med Sandra till Barkarby.....
Då värmde vi upp snackade och allting.. Sen var match Bele Barkarby-Tullinge!
Efter matchen åkte jag hem , då tittade jag lite på Paranormal Activity, som är på tv just nu ''Canal+ action'' ;)
Sen käkade vi mat..... Sen hoppade jag in i duschen  , nu sitter jag och tittar på tv & chattar med Jacob :)
Jag tror att jag ska stänga av datan nu och typ lägga mig i sängen och titta på tv :)
Puss!

HET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela