kort inlägg!

Publicerad 2010-11-14 16:33:42 i

Tjaba tjena mittbena!
Idag vaknade jag 11 då sminkade jag mig snabbt sen fixade jag mig och käkade frukost.. Sen vid halv åkte vi till Huddinge.
Då spelade vi match mot Huddinge! Vann med 4-0 efter matchen åkte vi till net on net jag fick med mig ett headset ;)
Sen åkte vi hem ! Nu sitter jag här vid datan , snart ska jag åka och träna i Tullingehallen!
Träningen börjar 17:45 :)
Nu sitter jag och lyssnar på Oskar Linnros, grymt duktig han är! :)
Åh! Det är nämligen 40 dagar kvar till Julafton, jag längtar sjukt mycket!!!!
Men vi hörs väl sen, vi får väl se ifall om jag hissar/dissar!
Puss&Kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela