fuck you

Publicerad 2010-11-22 20:10:34 i

Hej alla, jag är verkligen inte på bra humör idag!
Var nära på att gå hem från skolan idag, pågrund av en sak, kan bara säga att det är lärare inblandade !
Så ! Idag började vi med idrott , svenska , lunch , bild & so!
Efter det var jag lite i skolan och sånt, prata lite med Christina, min so lärare om en sak!
Sen väntade jag tills Hummer & Lina hade snackat klart, dom satt och snackade.. så jävla söta !
Sen kramades dom, sen pussades dom! Sen när vi gick t bussen så kom Alle , hihi min bästis! :D
Sen hoppade vi på bussen, så tog vi den hem, när jag kom hem satt jag på tv och kollade lite..
Sen har ajg väl inte gjort så mycket:/  Sitter ju vid datan nu.. Snart kommer väl mamma hem från Robban. Det är föräldrar möte me ibandyn:)
Aja det var väl allt för idag!
Puss!

-igår

Chester & Lukas i en jacka? :D

HAHA, demi! :D

Demi & Amanda! :d

Detta är Kissie ! Ritat av Demi !

Ritat av Amanda! :D

Kommentarer

Postat av: amanda'

Publicerad 2010-11-23 16:06:42

haha , våra gubbar är ju sååå sexiiga ! X) <3

Postat av: Sara

Publicerad 2010-11-23 16:23:38

HAHA, ja! :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela