Fredag då..

Publicerad 2010-11-26 23:37:03 i

Hejsan alla glada personer ute i världen! :)
Idag gick jag till skolan med Amanda! Då hade vi Svenska,no fast jag & demi satt i data salen,Lunch,matte & slöjd !
Sen tog jag bussen hem med Freja. När jag kom hem bytte jag kläder på en gång.. Eftersom att jag, Demi, Matilda & Maja hade rullat ner för en backe.. Jag & Demi tog av oss jackorna och rullade.. vi tänkte ta av oss tröjan också och ba rulla me linne... Fast näe.. fifan asså... :P
Sen kom mamma hem vid 19.30 då käkade vi middag. Sen tittade jag på idol & satt vid datan linnea åkte ut..
Sen har jag varit inne på http://omegle.com haha bästa sidan ever! Man kan webba för olika personer runt i världen! Och då chattade jag med någon som hette Sebbe och då frågade jag vart han var ifrån han ba: sweden.. jag ba: Haha jag är också från sverige fast stockholm.. Haha man brukar inte hitta någon från sverige utan ba typ från andra länder.. :) Nu sitter jag här och bloggar och är lite nervös inför imorgon har innebandy match mot Tungelsta ! fattar inte varför jag är nervös? vi vinner ju ändå... :P
Föresten, jag har en ny favorit låt! The Script - For the first time ! GRYM !
Vi hörs imorgon! ♥

Maja! :)

Majas fina öga! :)

Hahahaha!

Jesper när han sov! :)

Danne när han sov :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela