eklid...

Publicerad 2010-11-23 17:04:05 i

Hejsan!
Idag försov jag mig.. Så jag kom till andra lektionen. Spanska,So,lunch,no& Engelska.. Haha det var fett kul.
Mi ba: Han den där hetingen och peka på Jack Sparrow (höhö vet inte vad han heter) och då sa Marcin: Nej, han från Starwars är hetare! :o HAHAHAHAHHAHAHHAHA Marcin är en grabb, bara så att alla vet! Phahahahahahahahhahahahhaha..!
Sen gick jag hem med Lina & Karolina!
Om typ 2tim ska jag möta My, sen ska vi gå ner till Eklidshallen och kolla när Tullinge möter Älvsjö! Heja Älvsjö! :D
Puss på roooooompaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

bjuder!

haha fett många färger mitt hår har :o

Haha jadu.. fråga inte! xd

Något kul? :d

-bild-

-bild-

är bäst ! :D

YES, dom har börja sälja powerking på filmkedjan så köpppppte en! :d

..är världens bästa! :D

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2010-11-23 18:15:16

fin blogg sara :D <3

Postat av: Sara

Publicerad 2010-11-23 22:37:56

Taack Emmaaa! :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela