tisdag.

Publicerad 2010-05-25 21:07:23 i

tjenatjena!
Idag vaknade jag vid typ halv sju då gick jag ner och åt och sän sminkade jag mej å sän håret å sän väääntade jag på jessika.. sän gick vi te skolan å sän så började vi me So,Språk,So,Lunch& Elevensval då hade vi yoga :)
haha fan asså jag somnade i slutet av yogan.. ;s
hahahah menmen
sän GICK ja hem i regnet.. -.-'
men när jag kom hem så åt jag å sän kom pappa å hämtade mig då åkte vi till Skärholmen
asså nu e ja faktiskt jävligt arg!!!
Jag gick i över 20 affärer och jag hittade ba foundation ... fifan!
menmen de går bättre att beställa från nätet , så ska nog göra de ist (a) <3
menmen
nu får ni bilder..:

me

me

me


menmen nu måste jag soova :o :o :o
ingen skola imorgon!
men måste sova för att jag ska upp typ 05.00 :o
för att hinna fixa mej, för klockan 06.00 ska jag vara hos Jessika..
Vi ska till Stan , till hennes pappas jobb, slutar klockan elva ;)
vi ska jobba för att få pengar till Operation Dagsverk , eller ngt sånt skit ^^
jaja..
Godnatt alla sööta! (: ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela