söndag !

Publicerad 2010-05-10 08:33:53 i

hejhej nu ska jag berätta vad som hände på söndagen!
jag vaknade vid tio då klädde jag på mig sän åkte ja&papi å lämnade mami
sän åkte vi till bareko , men de va stängt ! -.-'
sän åkte vi te huddinge centrum .. och då gick ja in på intersport ! men dom har assss fula/nåra fotbollsskor :s
då gick ja å papi te donken å köpte frukost till mig, för jag hade nte ätit :P
haha
men men sän åkte vi te kungenskurva till stadium och där hittade jag ett par lila ASSS SNYGGA skor ! men dom fick ja nte , för dom va för dyra :S buhuuhuhuh :'(
aja sän åkte jag hem å då bytte jag om å sän gick ja upp te Jessika & Maria
då åkte jag & maria till brantan å kollade på fotboll
hahahhahah
stackars lilla marcus han fick rött kort ! :p
hahha han börja slå nån annan :p
menmen
sän va deras match slut då lira vi lite fotboll me massa !
alexander , johannes , mommo , musse , marcus , daniel , maria , hummer , jessika & ja :)
haha alle råka skjuta en boll på en kärring ;S
hahahha
sän så vare dags för gubbar som skulle spela då gick vi av plan å kollade lite .. sän vare samling då gick vi te omklädningsrummet å bytte om!
sän vare dags för match 
tullinge vs aspudden
1-4
men ja tyckte att vi spelade bättren dom !
sän så åkte vi å hämta mami å sän åkte vi hem !
men nu måste jag klä på mej !
tjingeling alla söööööta ! ;)



blev tyvär inga bilder :s
kiiiiss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela