ÖRNBERGET & KYRKAN ;)

Publicerad 2010-05-10 16:01:08 i

tjaba , hann ju blogga lite imorse ;)
haha menmen idag så började vi me idrott då fick dom som nte va ombytta gå ut.. asså tobbe gav oss en lapp å dit skulle vi gå!
och vi skulle gå till kyrkan jag å jessika alltså .. nicklas följde me ;)
vi mötte Henke & Stina som skulle gå till örnberget så dom följde me oss till kyrkan haha så då gick vi till kyrkan tog foto som bevis ;)
haha
sän gick vi igenom typ hela kyrkogården :/ :( läääääskigt !
menmen sän när vi skulle gå så börja de regna ! mitt hår blev heeelt lockigt :S:S:S *ogilla*
menmen sän gick vi till maten för tobbe va dära ;)
och då visade jag bilden på kyrkan , han ba : va fin bild! :p
hhahahah
menmen sän gick vi å hade bild , sän åt vi å sän matte å sist svenska då vare fett läskigt ! vi ska börja me spökhistorier :s buhuhuhhu :/ hatar spökhistorier ... :'(
men sän gick ja å jessika till centrum hon köpte godis å en läsk jag köpte en powerking och godis ;)
haha sän gick vi till snurran  , de va tråkigt dära idag!
menmen sän gick vi till jessikas pappa å lilla lilla bonita va i bilen då satt vi me henne dära medans Håkan va å köpte ngt . sän skjusa han hem oss ;)
så nu sitter jag hära å äter godis å dricker min powerking ;)))
gott gott ! :D
idag har ja träning . ska åka dit ungefär vid 17.13 ;)
nu får ni bilder från idag:

bild från imorse..

på väg till kyrkan jessika , henke & stina :)

haha!

kyrkogården..

den fina bilden , som tobbe tyckte ;)

haha jessika , hon va rädd att de skulle hoppa upp någon från fönstret :p

menmen kissandhugs sweethearts ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela